سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 28 سال و 18 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 4 سال و 26 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

احوالات این روزهای من

1398/10/16 23:42
نویسنده : سارابانو
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقایاسینم ان شاءالله ک حالت تو دل مامانی خوب خوب باشه😘

گل پسرم امروز ۶ ماهم تموم میشه و میرم توی هفت ماه

۶ ماهی ک با وجود تموم سختی های وحشتناکش گذشت... سه ماه سخت دیگه تو راهه و من هرروز مادر شدن رو تمرین میکنم سختی میکشم تا لایق اسم مادر باشم😊

هر روزی ک میگذره قدر مادرخودمو بیشتر میفهمم و بهم ثابت شده ک بهشت برای زیر پای مادر کمممممههههههههه🤔

این روزا شما حرکاتت بیشتر و قوی تر شده

البته از اول پرجنب و جوش بودی هزار ماشاءالله بهت الان ک بزرگتر شدی حرکت هات و ضربه هات ب شکمم قوی تر شده جوری ک آخم در میاد😅

گلاب ب روت تکرر ادرار شدید دارم و شما هم شیطونی میکنی مدام ضربه میزنی ب مثانم و من رسما دهنم سرویس شده انقدر ک برم دستشویی واااااییییی ک چقدر سخته مخصوصا نصف شب😣😥

دیگه اینکه شکمم و پوست شکمم خیلی درد میکنه انگار میخاد بترکه😕

ستون فقراتم ک فقط میتونم بگم حس میکنم کلا خوووورد شده 😑 ب شدددت درد میکنه و تیرمیکشه

دیگه اینکه بگم برات از درد استخون های لگنم ک راه رفتن رو برام دردناک کرده

الانم هوا سرده یه باد سرد بهم میخوره تمام استخونای بدنم درد میگیرن

این روزا ب شدت سخت و البته شیرینه😊

اینارو گفتم فقط ک بدونی مامان چ روزا و شبایی رو گذرونده و اصلا گله نمیکنم...اتفاقا خداروشکر میکنم بخاطر داشتنت میوه ی دلم😍

اهان یه چیزی الان دقیقا یک ماهه ک من رو تخت تنها مبخوابم و همسرعزیزم پایین تخت رو زمین😐 دلیلش هم بخاطر باباجونته ک تو خواب زیادی تکون میخوره میترسم بزنه اشتباهی ب شکمم و اینکه من انقدر دورم بالش میزارم ک جا نیس برا بابایی😅😁

خب اینم از سختی کشیدن های ما ک فدای یه تار موی گل پسرم

شما برکت زندگی مایی و ارزش سختی کشیدن رو داری..

 الان ک دارم برات مینویسم داری مدام تو دلم تکون میخوری😍 قربون دست و پاهای کوچولوت بشم الهییییی 

هر وقت تکون میخوری برات یه عالمه دعا میکنم....میگم عاقبت بخیر بشی پسرم. سرباز امام زمانت بشی پسرم. خوش قدم باشی پسرم. صبور و با ایمان بشی پسرم. چشم و دل پاک بشی پسرم. محب اهل بیت بشی پسرم.... خلاصه کلی برات دعا میکنم و باهات حرف میزنم

من و بابا خیلیییییییییی دوست داریم 

و برای اومدنت لحظه شماری میکنیم😍

وای چ جالب😁 همین الان سکسکه گرفتت😅

روزی چن بار سکسکه میکنی😄😀 قربووووونت بشم زندگی مامان

روح و جسمت سلامت و چشم بد ازت به دور ان شاءالله.🤗😘❤

 

پسندها (7)

نظرات (8)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 دی 98 23:53
ان شاءالله سالم بیاد بغلتون عزیزم
سارابانو
پاسخ
ممنون از دعای خوبت گلم😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
17 دی 98 0:22
انشالله اقا یاسین سالم و سلامت بدنیا بیاد سارا جون😘😘😍😍
سارابانو
پاسخ
ان شاءالله. قربونت بهاره جون😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 دی 98 0:50
ای جانم عزیزم...😍😍❤❤
سارابانو
پاسخ
فدات😘
مامان فاطیمامان فاطی
17 دی 98 10:08
حالا راحتی سارا بانو سختی ها بعد زایمان شروع میشه تازه😊
سارابانو
پاسخ
وای بنظرم الان خیلی سخت تره😁
خدا به همه ی مامانا توان بده ان شاءالله
فاطمهفاطمه
17 دی 98 10:59
ان شاء الله خیلی زود میاد بغلتون
سارابانو
پاسخ
ان شاءالله😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
17 دی 98 13:56
امیدوارم زودتر کوچولوتون بیاد😍💕😍💕😍💕😍💕
سارابانو
پاسخ
ممنونم گلم😘
مامان فرشته کوچولومامان فرشته کوچولو
17 دی 98 18:05
ان شاءالله بسلامتی بارتون رو زمین بذارین
بعد زایمان دلتون برای این روزا تنگ میشه. من هنوز هفت روزه کوچولوم بدنیا اومده، دلم برای روزایی که توی دلم بود تنگ شده
سارابانو
پاسخ
سلامت باشین ممنونم عزیزم😘