سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 28 سال و 13 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 4 سال و 21 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

اربعین ۹۸

1398/7/19 14:21
نویسنده : سارابانو
389 بازدید
اشتراک گذاری

بازم خاطراتت میاد جلوی چشام...من اون خستگیه تو راهو میخام.... 

 

سلام میوه ی دل مامان و بابا😍

خوبی عزیزدلم؟

ب کمک قرص های ضد تهوع و صدالبته کمک خداجونم این روزا یکم حالم بهتره...فقط یه ذره هااا😉 

الان اخرچهارده هفته هستم...

الحمدالله همه چی خوبه و این روزا یه خبر خیلی خوب راجب کار بابایی خیلی حالمو بهتر کرده و اینارو همه لطف خداست ب من و بابای ب برکت وجود تو توی زندگیمون

ماشاءالله بهت میوه ی دلم که پاقدمت خیره و برکت خونمون شدی😍

از این روزا بگم برات ک عشق من یعنی باباجون شما خیلی دلش هوایی اربعین و کربلا رفتن بود یعنی از روز خواستگاری شرط کرده بود ک هرسال میره اربعین و من نباید مخالفتی کنم...منم تو خواستگاری بهش گفتم دلیلی نداره من‌مخالف باشه ک گفتم خیلی هم خوب من خوشحالم میشم ک شما برین تازه اگه بشه باهم بریم که شکرخدا...

خلاصه از مجردیش هرسال میرفته و بعد عقد و ازدواجمون هم الحمدالله هرسال رفته امسال ب دلایلی یکم از رفتن ناامید شده بودیم موقعیتش جور نبود ولی لحظه اخری امام حسین چنان جورش کرد ک خودمونم باورمون نمیشد..خلاصه بابایی از پریشب رفته و الان تو مسیر پیاده رویه

 گفت و ب نیت من و نی نی پیاده روی رو شروع کرده و تو حرم امام علی برامون کلی دعا کرده و نماز خونده....

 نی نی قشنگم میوه ی دلم ثمره ی عشقمون من تو رو نذر امام حسین و علی اصغرش کردم ان شاءالله ک فدایی اونا بشی و زندگیت و راهت حسینی باشه... ب حق پاقدم خیرت دعا میکنم ان شاءالله کربلا با کاروان نصیب من و بابایی بشه ک دوباره بریم به سفر عاشقی ب بهشت روی زمین... ان شاءالله

خیلی دوست داریم عزیزدلم

بابای با اینکه الان اونجاست ولی میگه از راه دور طبق قرار هرشبمون ک دست میزاره روی شکمم و برات قران های هرشبت رو میخونه الانم ک ازمون دوره از راه دور میخونه برات...

بابایی واقعا از همه لحاظ باعث ارامش منه کاش اکر پسری یا دختری هر چی هستی یکی بشی شبیه بابایی...

دلم‌میخاد یه فتوکپی ازش داشته باشم انقدر ک خوبه و مهربونه😊 شکرخدا ک شما رو دارم🤗الحمدالله رب العالمین

اینم عکس کیف بابایی ک هرسال ازش عکس میگیرم و هرسال اش پشت و پا براش درست میکنم ب کمک‌مامان جون ولی امسال بخاطر شرایط بارداری و حال بد خودم نتونستم...

اللهم الرزقنا کربلا

پسندها (10)

نظرات (5)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 مهر 98 15:20
به سلامتی برگردن🤗
ایشالله نی نی جون سالم و سلامت بدنیا بیاد❤💛
سارابانو
پاسخ
ممنونم عزیزم😘 ان شاءالله تشکر💞😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 مهر 98 19:25
زیارتشون قبول
التماس دعا
سارابانو
پاسخ
قبول حق محتاجیم ب دعا عزیزم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
19 مهر 98 22:35
زیارتشون قبول باشه التماس دعا
سارابانو
پاسخ
قبول حق ممنونم. ان شاءالله قسمت خودتون بشه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
27 مهر 98 21:09
 زیارت شون قبول التماس دعا
سارابانو
پاسخ
ممنونم عزیزم قبول حق
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 آبان 98 13:06
آجی سارا جنسیت نی نی چیه؟؟😍😍😍😍😍😍