سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 28 سال و 12 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 4 سال و 20 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست...

1398/6/11 14:13
نویسنده : سارابانو
883 بازدید
اشتراک گذاری

سوره غم میرسد، آیات مریم میرسد
عطر سیب و بوی اسپند محرم میرسد

دست خود را روی سینه میگذارم با ادب
آه، دارد مادری با قامت خم میرسد

فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت باد
 

اللّهُمَ اَرزُقنـٰا فِی اَلْدُنْیٰا زیٰارَۃ اَلْحُسَیْن
وَ فِی اَلْاٰخِرَۃ شِفٰاعَة اَلْحُسَیْن

یک ساله منتظرم تا باز محرمت برسه...

یه ذوق و شوق خاصی دارم همراه با یه غم بزرگ

الحمدالله ک خدا عشق حسین رو تو دلم انداخته...

اول تابستون بود ک خیلی دلم پر کشیده بود برا محرم و هیئت رفتن... به شوهرم گفتم این محرم هم رسید ولی هنوز ما بچه نداریم...اخه از قبل عید میگفتم خداکنه سال دیگه محرم یه خانواده ی سه نفره بشیم... از همون موقع بچه ای ک قرار بود در اینده خدا بهمون بده رو نذر امام حسین و علی اصغرش کردم....

حالا محرم رسیده و نی نی من تو دلمه❤

ارباب من اقای من حسین جان من بچه ی توی دلم رو نذر تو و پسرشیش ماهت میکنم... الهی که بچم در اینده سرباز اقا امام زمان بشه و تو راه مهدیِ فاطمه و حسینِ فاطمه شهید بشه...

دهه ی اول محرم رو همیشه میرم هیئت...

امسال همه بهم میگن نرو هنوز بچت کوچیکه خونتون‌پله ها داره...اونما شلوغه گرمه دودازجون ممکنه اتفاقی برا بچت بیفته...

خیلی از این حرفا میزنن بهم... ولی من اصلا گوش نمیکنم . اولا اگر قراره اتفاقی بیفته تو خونه هم میفته خدا این بچه رو بهم داده و یه امانته پیش من خدا هرموقع بخاد ازم میگیره...دوما اینکه من بچم رو نذر امام‌حسین کردم خودم و بچم رو بهش میسپارم حتما ک خودش مواظبمونه...

 

 

پسندها (16)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 شهریور 98 14:18
فرارسیدن ماه محرم رو به شما وخانواده گرامی تسلیت میگم😔🖤
ان شاءالله نی نی نازتون هم به سلامتی به دنیا بیادوعکسای خوشگلش رو بزارین کیف کنیم😍😍
سارابانو
پاسخ
همچنین عزیزم😘
ان شاءالله ممنون😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
11 شهریور 98 14:45
 ایام سوگواری بهتون تسلیت میگم سارا جون مامان آینده
انشالله نی نی کوچولو زودتر بیاد و ما این شیرین و زودتر ببینم
سارابانو
پاسخ
تشکر همچنین گلم❤️
ان شاءالله😍

11 شهریور 98 15:14
محرم بر شما تسلیت باد
انشالله نی نی نازتون حتما در راه امام حسین خواهد بود
الهی آمین
سارابانو
پاسخ
ممنونم 🌹🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 شهریور 98 15:52
خدا شما و کوچولوتونو زیر سایه خودش حفظ کنه سارا جان. فرا رسیدن محرم رو هم تسلیت میگم بهتون.
سارابانو
پاسخ
ممنونم زهرا جون😘
مامان پریمامان پری
11 شهریور 98 16:25
التماس دعا خیلی زیاد 
 
سارابانو
پاسخ
چشم اگر قابل باشم😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 شهریور 98 19:10
عزاداریهاتون مقبول درگاه حق😘
سارابانو
پاسخ
ممنونم همچنین🌹
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
11 شهریور 98 21:17
امام حسین(ع) کشتی هدایت و سفینه نجاته 🌷
سارابانو
پاسخ
🌹
:>خــــــواهــــــــر کـــوچـــیـــکـــهــ (بــهـــاره):>خــــــواهــــــــر کـــوچـــیـــکـــهــ (بــهـــاره)
13 شهریور 98 16:53
مبارک باشه مامان آینده
ممنون میشم دنبالم کنین💖
سارابانو
پاسخ
ممنونم گلم. حتما
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
14 شهریور 98 21:53
من هم ماه محرم رو به همه تسلیت عرض می کنم😔😔😔
سارابانو
پاسخ
😘
بابا و مامانبابا و مامان
17 شهریور 98 11:01
سلام.بسلامتی....
منتظرعکس نی نی ناز و هیئتی هستیم درپناه ارباب وخدای مهربانش باشید
سارابانو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون سلامت باشین😘 ان شاءالله حتما