سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 27 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 6 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

خواهرم دنیااااامه😍

1398/3/21 23:49
نویسنده : سارابانو
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر یعنی عشق یعنی زندگی ...اصلا باید یه آجی داشته باشی باهم سروکله بزنین باهم بخندین باهم گریه کنین باهم دعواکنین باهم آشتی کنین و...

اصلا از وقتی اومدی احساس بزرگی رو بهمن دادی با هر ذوق من تو هم ذوق میکنی با هر خنده ی من تو هم میخندی با هر اشک من تو هم اشک میریزی... یه عادتی داری ک همون کوچیکت تا الان اونم اینه که هررررررر چیزی قراره انتخاب کنی و مامان برات بگیره رو از من سوال میکنی اجی کدومو بهتره کدوم رو بگیرم چ رنگی بگیرم😅 از بس ک دوسم داری البته این عادتت تا الان ک ۱۳ سالت شده هم ادامه داره😊 میدونی منم مثل خودت عاشق انیمیشن هستم برا همین شبکه پویا هر وقت بخاد بزاره ب من میگی نگاه کنم و هی یاداوریمم میکنی😄

داری کم کم بزرگ میشی اجی قشنگم باور ندارم تو همون نی نی کوچولویی باشی ک با ذوق لباس تنش نیکردم... اه که چ قدر زمان زوووووود میگذره...

 

خداروشکر که یه اجی کوچولو دارم

البته این عکس برا سالها پیشه الان اسما خانوم اجی بنده ۱۳ سالشه😍 قربونش برم خانومی شده برا خودش

شکرخدا برای داشتنت خواهر قشنگ و مهربونمممم خیلی دوست دارممممم و تا اخر عمر همیشه کنارتم💖💖

پسندها (20)

نظرات (15)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 خرداد 98 0:59
خواهرعشقه زندگیه...اصلالازمه باشه😍😚💋خواهرانتون پایدار وپرازعشق وشادی
مامان آینده اتمامان آینده ات
22 خرداد 98 1:13
 ماشالا بهتون خدا نگهتون داره واسه هم خواهرای گل
سارابانو
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون😍😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 خرداد 98 5:24
خواهر داشتن یعنی هیچ وقت تنها نیستی ❤️
سارابانو
پاسخ
دقیقا همینطوره😍مخصوصا وقتی بزرگ میشین 

22 خرداد 98 12:40
خواهرانه هاتون پایدار
امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشین💙💛💙💛
سارابانو
پاسخ
مرسییی🌹💞
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
23 خرداد 98 2:34
میگن خدا به هرکی خواسته حال بده،گفته بذار یه خواهر بهش بدم!😘
سارابانو
پاسخ
دقیقا😉
مامانمامان
23 خرداد 98 15:26
همیشه درکنارهم وعزیزانتون شادوسلامت باشید
سارابانو
پاسخ
خیلی ممنونم😘
مامان صدرامامان صدرا
23 خرداد 98 20:20
پایدار باشین☺
سارابانو
پاسخ
تشکر😘

25 خرداد 98 0:12
خدا واسه هم نگه تون داره
سارابانو
پاسخ
ممنون الیس جان😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
27 خرداد 98 13:36
سلام سارا خانوم
لطفا دنبالم کنین
مرسی😍
سارابانو
پاسخ
سلام. چشم🌹
مامانمامان
31 خرداد 98 15:17
خواهرانه هاتون جاودان
سارابانو
پاسخ
ممنون😘
مامان و بابامامان و بابا
3 تیر 98 6:11
سلام دروبلاگ Anisa va mamanesh
چراتولد رو پسندکردی؟بااینکه غربی و بی حجابن؟گردبندپسرو بی حجابی دخترای به تکلیف رسیده لطفا به مساله حجاب حساس باشید چون ازخانواده طلبه بیشتر توقع داریم....ممنونم
سارابانو
پاسخ
عزیزم مگه من باید برای پسند کردن پست ها به دیگران جواب پس بدم؟ 
من‌پسند کردم تولد رو در وبلاگ انیسا و مامانش چون ایشون خارج از کشور هستن و اگه بقیه پست هاشونو نگاه کرده باشین کلا در این حد هستن. 
بله من همسرطلبه هستم ولی دلیل نمیشه اگه کسی عقایدش مثل من نبود رو تخریبش کنم ...نظر هرکسی برا خودش محترمه...اتفاقا شما باید با خوش رویی برخورد کنین ک دیکران مجذوب دین اسلام بشن ن با پرخاشگری بکی چرا گردنبند گذاشته چرا عکس بی حجاب پخش کردی....رفتارتون به عنوان یک خانوم مذهبی کاملا غلطه.
یه خانوم مذهبی باید با خوش رویی و خوش اخلاقی همه رو به خودش جذب کنه نه اینکه هرکار اشتباهی رو بزنه تو سر طرف...
با مهربانی و خوش زبانی امر ب معروف و نهی از منکر کنین نه با بداخلاقی
مامان و بابامامان و بابا
7 تیر 98 6:18
سلام.من پرخاش نکردم بلکه تعجب کردم بله تاییدوپسندشمابعنوان الگوی جامعه که ازخانواده ی روحانی هستی مهمه وبایدبراش توضیح داشته باشی!این جمله تون که میگیدنظرهرکس برای خودش محترمه رو میتونیدتوضیح بدین؟!!یعنی کسی که آیه ی حجاب رو زیرپابذاره بازم نظروعقیده ی قابل احترامی داشته؟!!بله من مخالف بداخلاقی هستم امامومن بایدنسبت به گناه حساس باشه بنظرشما حتی یک جمله ی اینکه چراگردبندویاچراکشف حجاب پرسیدن بداخلاقی حساب میشه؟پس شما چجوری نهی ازمنکرمیکنید؟!!.تذکرلسانی که پایینترین حدنهی ازمنکره.حتی سوال هم نپرسیم؟وازکنارگناه بالبخندرد بشیم؟!!درحالی که آیات قرآن پرازسوال ازگناهکاران برای بیداری وجدانشون هست؟؟!! فردای قیامت اون فرد ازت دلخورنمیشه که چرامیدونستی و درحدکلام آگاهم نکردی؟برای فردمسلمان خارج و داخل فرقی داره؟چون ازاول اینجورین بایدتاآخرم اینجوری باشن؟!!دیدگاه شما مثل کسایی که میگن هرکس رو درقبرخودش میذران...مطمئنم نظرهمسرتون اینجورنیس ازش بپرسین.
خواهرخوبم اگه مابه گناهکاربعنوان یک مریض روحی نگاه کنیم طبیب وار براش دلسوزی میکنیم چون آگاهیم که درشب اول قبر ازشون سوال میپرسن پس دلسوزانه اونارو ازعذاب دورکنیم...
لطفاشماهم بمایاد بدین که چجورنهی ازمنکرکنیم که بقول شماتخریب طرف نباشه عینا اون جمله رو که مد نظرتونه برام بنویسید.ممنون .
سارابانو
پاسخ
نظر من و همسرم اینه که امر به معروف و نهی از منکر شرایط داره... قرار نیس هروقتی تا هرچیزی میبینیم سریع واکنش نشون بدیم... نهی از منکر در جایی وارده ک بدونی در طرف مقابل تاثیر داره ...آیا کسی که انتخاب کرده در خارج از کشور با محیط بازش زندگی کنه و مشکلی با این مسئله نداره ایا میاد حرف من و شما رو گوش کنه؟؟؟ ما در ایران خودمون بی حجابی بدتر از خارج کشوره اینجا دخترا و زنان بد حجاب قسمتی از بدن رو میندازن بیرون و قسمتی رو میپوشونن ک این بسیار تحریک کننده تر از اینه که حتی کاملا عریان باشند.... من هیچوقت حتی به نزدیک ترین فامیل خودم هم‌نگفتم روسریتو بکش جلو نگفتم حجاب رعایت کن بلکه با حجاب و چادر خودم اینو غیر مستقیم گفتم...۹۹ درصد مواقع به کطی بگی حجابتو رعایت کن میگه ب ت چ تو نگاه نکن یا میگه دلم‌میخاد اینجور بیام همینجوری راحتم...ولی پیش اومده من با دخترای فامیل ک بی حجاب هستن رفتم بازار تفریح بیرون و اونا گفتن سختت نیس با چادر؟ گفتن راحتی توش؟گفتن دست و پا گیرت نیس؟ گفتن حیفی به این خوشگلی همشو میپوشونی! گفتن‌ حالا روسریت یکم عقب تر عیبی نداره ک ... و هزار حرف اینجوری و من در جواب با انرژی و ذوق گفتم نههه اتفاقا خیلی راحته آدم تو چادر احساس راحتی داره انقد بدم میاد میریم بازار فروشنده اول بدن طرف رو بررسی میکنه بعد قیمت میده انگار اون داره کالا میخره ن ما... گفتم ک اگه خوشگلی دارم برا عشقم نگهش داشتم چرا تقسیمش کنم با مردای چشم هیز...اینجوری جواب دادم و من ب چشم خودم دیدم ک موقع آماده شدن همشون بدون اینکه حرفی بزنن روسری ها و شالشون رو دادن جلو...ارایش کمتری کردن... جوراب پوشیدن... لاک نزدن... من این مدل امر ب معروف رو میپسندم.... تازه با خانم های بی حجاب در کوچه و بازار خیلی مهربان رفتار میکنم. ب قول استادپناهیان اگر خانم های چادری با عشق چادر بزنن و عشق خودشونو ب حجاب نشون بدن بی حجاب ها هم ب حجاب تمایل نشون میدن. اتفاقا عیب از کسانی هست که با برخوردتند فک میکنن میتونن همه رو با حجاب کنن یا میتونن نماز خون کنن یا میتونن ترک گناه بدن... اگه به پیامبر میگفتن پیامبر امین ب خاطر رفتارش بود اگه میگفتن مهربانه به خاطر رفتارش بود پیامبر خیچوقت نیومد بگه من امانت دار خوبیم من ادم مهربونیم و.... همه ی خصوصیات خوبش رو با رفتار ب بقیه بفهموند....
مامان و بابامامان و بابا
10 تیر 98 7:39
سلام.چطوره نظربی حجابها رو هم جویابشیم.یه متن بزار درمورداینکه بدحجابهابیشترازکدوم روش متذکرمیشن از تذکر لسانی نرم یا فقط عملی بدون کوچکترین آگاهی.
راستی درفضای مجازی که زیادنمیتونیم عملی نشون بدیم وآگاهی دادن خیلی مهمه پیامبرما هم خودش نمازمیخوند هم به دیگران بازبانش میگف نمازبخونن اینجورنبود که فقط به تنهانمازخوندنش رو به بقیه نشون بده.ماهم بایددرموردحجاب به مردم آگاهی بدیم خودتم نوشتی که به فامیلت درموردچرایی پوششت توضیحاتی دادی...
سارابانو
پاسخ
شما به روش خودت عمل کن من هم به روش خودم. وسلام.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
27 تیر 98 13:26
خدا واسه هم نگهتون داره

واقعا خواهرداشتن یه نعمت بزرگه😘
سارابانو
پاسخ
خیلی ممنون😘