سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 27 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 18 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

حال خوب من

1398/8/22 23:21
نویسنده : سارابانو
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسل مامان 😍خوبی نفسم؟ 

اواخر هفته ی ۱۹ بارداری هستم یعنی اوایل پنج ماهگی

دیروز رفتم بهداشت و صدای قلب کوچولوت رو شنیدم... 😍وای نمیتونم تو کلمات بیانش کنم ک چقدر شیرییییین و لذت بخش بود

از ته دلم خداروشکر کردم و دعا کردم اونایی ک منتظر نی نی هستن خدا دامنشون رو سبز کنه ان شاءالله

خداروشکر همه چیز نرمال و طبیعیه

ب لطف خدا این روزا حالم بهتره حال روحیم بهتره اشتهام بهتر شده ولی هنوز ویار وحشتناک بو همچنان عذابم میده هنوزم نمیتونم آشپزی کنم هنوزم اذیتم...

ولی همه ی این سختی ها فدای شما گل پسر😘 

خیلی این روزا حال خوبی دارم الحمدالله چون هرروز تکون های قشنگت رو حس میکنم و قربون و صدقت میرم همین الانم ک دارم برات مینویسم داری تو دلم تکون میخوری😅

قربووووون دست و پاهای کوچولوت بشم فدای این بازیگوشی هات بشم من😉

این روزا همش در حال رفتن به بازار و خرید سیسمونی هستیم😊 خیلییی ذوق دارم برای اومدنت عزیزدلم ان شاءالله ک خدا تورو ب سلامت ب دستم برسونه😍

از همین الان برای لحظه ای ک برای اولین بار میبینمت و تورو میزارن تو بغلم لحظه شمااااری میکنم و ذوق دارم وای کی بشه اون لحظه برسه من تورو بغل کنم😍

خدایا شکرت ک منو لایق مادر شدن دونستی😍

 

پسندها (12)

نظرات (6)

فاطمهفاطمه
22 آبان 98 23:50
عزیزم چه شیرین.
ان شاءالله گل پسریی صحیح سلامت بیاد پیشت.
لطفا برای ما هم خیلی دعا کنید.
سارابانو
پاسخ
ان شاءالله😍ممنونم😘 چشم حتما دعاگو هستم اگر قابل باشم
نازینازی
23 آبان 98 0:19
ای جون دلممم😍😍
ایشالله که صحیح و سالم باشه🙏🙏
سارابانو
پاسخ
😍تشکردوست خوبم😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
23 آبان 98 8:28
قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون
انشالله بموقع و بسلامت در آغوشت بگیریش 😚😚
سارابانو
پاسخ
ممنونم مامان محیای عزیز😘❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 آبان 98 10:38
انشاالله بچتون همیشه سالم باشه
سارابانو
پاسخ
ممنون گلم😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
23 آبان 98 15:56
ای جانمممم
آقا یاسین💋
انشالله به سلامتی بدنیا بیاد ابجی سارا❤💙❤
سارابانو
پاسخ
خیلی ممنونم بهاره جون😘
مامان صدرامامان صدرا
26 آذر 98 23:05
قدمش پر خیر و برکت باشی بسلامتی و خوشی انشالله❤❤❤
سارابانو
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم😘