سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 28 سال و 6 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

اولین تکون خوردن گل پسرم

1398/8/18 11:12
نویسنده : سارابانو
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم تاج سرم

خوبی نفسم؟

امروز در تاریخ ۹۸/۸/۱۸ ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه ی صبح

یه ضربه های خفیفی زیردلم حس کردم و با فاصله زمانی سی ثانیه ای تکرار میشدن...😍

فکر کنم تکون های شما باشه😍

فدای دست و پاهای کوچولوت بشم عشق مامان

خیلی ذوق کردم و اومدم اینجا برات ثبت کنم

الحمدالله برای داشتنت میوه ی دلم❤️

پسندها (16)

نظرات (7)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
18 آبان 98 12:34
عزیزمممم چ لحظه ی شیرینی😘
سارابانو
پاسخ
خیلیییی شیرینه😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
18 آبان 98 14:21
مبارکه آبجی سارا جون
اون فسقلی حتما خیلی عجله داره😍😀
سارابانو
پاسخ
🤗ممنونم عزیزمممم😘
اره فک کنم😅
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 آبان 98 16:44
آخییی چه ناز!

سارابانو
پاسخ
😘😘😘
فاطمهفاطمه
18 آبان 98 17:31
عزیزم.ان شاء الله صحیح و سلامت نی نی نازو بغل بگیری.
سارابانو
پاسخ
فدات فاطمه جان🌹
فاطمهفاطمه
18 آبان 98 18:20
عزیزم ان شاءالله نی نی نازمون صحیح و سلامت به دنیا میاد مامانش.
سارابانو
پاسخ
ممنون از دعای خیرت😘🌹ان شاءالله
نازینازی
18 آبان 98 21:26
ای جونممم😍🤩❤️
عزیزم ایشاالله که صحیح و سالم باشه 🙏😍
سارابانو
پاسخ
ممنونم‌ نازی جون😘
مامانمامان
19 آبان 98 13:57
الهی هر روز زندگیت پر باشه از همین لحظه های شیرین و عاشقانهمحبتمحبتمحبت​​​​​​​
سارابانو
پاسخ
ممنونمممم همچنین😘🌹❤️