سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 28 سال و 4 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 4 سال و 12 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

ضربان قلب تو...ضربان زندگیمون❤

1398/6/6 1:18
نویسنده : سارابانو
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام ثمره ی عشق مامان و بابا

امروز با بابا و مامان جون رفتیم سونوگرافی... 🤗

وااای ک چقدر من استرس داشتم و همچنین از بس آب خورده بودم داشتم میترکیدم😂

خلاصه بعد کلی انتظار صدامون زدن و رفتیم داخل

خوابیدم و دکترش در حال نظاره ی شما بود...

 الحمدالله خداروشکر همه چیز خوب و نرمال بود و قلب هم تشکیل شده بود❤

 

دکتر گف بیا ببینش...

و من با ذوق داشتم نگاه میکردم برام توضیح داد و گفت این رحم شماست...اونم ساک حاملگی... و بعد زووم کرد روی نی نی کوچولوی من و من اشک شوق تو چشام جمع شد و همش میگفتم شکرخدا وقتی دیدم قلب کوچولوت داره تند تند میزنه😍

 

الهی هزاااااار مرتبه شکرت 

با خنده اومدم بیرون و با ذوق نگاه بابایی میکردم و براش تعریف کردم وای باورش سخته... 

ما مامان و بابا شدیم و خدا عنایت کرده بهمون بهترین هدیش رو داده

خیلی ذووووق دارم و خوشحاااالم....

چه احساس قشنگیه مادری

از ته دل دعا میکنم همه دامنشون سبز بشه....

الهی آمین

۹۸/۶/۵

پسندها (10)

نظرات (7)

千.𝓏千.𝓏
6 شهریور 98 8:56
انشاالله  به سلامتی و شادی به دنیا میاد .😘🙂
سارابانو
پاسخ
مرسی فدات عزیزم😘🌹

6 شهریور 98 10:08
عزیزدلم خیلی مبارک 😙❤
خداوند حافظ و نگهدار نی نی 🙏😗
سارابانو
پاسخ
خیلی ممنونم حلما جان😍😘
نرگسنرگس
6 شهریور 98 11:19
خیلی حس قشنگیه ... مبارکت باشه بانو جون...😉😉😉
سارابانو
پاسخ
ممنونم عزیزم😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 شهریور 98 11:37
ای جوونم😍😍چقد نازه
ان شاءالله به سلامتی بیاد توبغلتون😘😘💙💙
سارابانو
پاسخ
ممنونم گل دختر😘ان شاءالله😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
6 شهریور 98 12:06
مبارک باشه😍😍
انشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد🤗
سارابانو
پاسخ
ممنونم عزیزم😍💞

6 شهریور 98 17:09
انشاالله به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد و دل مامان پر ذوقش و شاد کنه❤❤❤
سارابانو
پاسخ
فدات گلم‌ ممنون😘🌹
نازینازی
27 شهریور 98 15:44
ای جونن دلمم خدا خیلی حفظشش کنه عزیزمم😍😍
سارابانو
پاسخ
ممنونم عزیزم😘