سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 28 سال و 5 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

ویار وحشتناک🤕

1398/6/3 11:35
نویسنده : سارابانو
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان سلام زندگی مامان و بابا سلام قندعسلممممم

الان ک دارم این پست رو مینویسم اوایل هفته ی هفتم هستم ...قراره ۵شهریور برم سونوگرافی حتما نتیجش رو اینجا میگم.

بریم سر اصل مطلب...

فسقلی مامان تو دلم چیکار میکنی؟ چ خبره اخه ک من انقدر حالم بده😅

دیشب داشتم با گریه تو دلم میگفتم بهشت برای زیر پای مادر کمه...

از صبح ک چشمام رو باز میکنم تا اخرشب ک میبندمشون و میخابم هممممش حالت تهوع شدیییید دارم از بوی همممه چیز بدم میاد غذا، خوراکی و حتی شامپو و مایع ظرف شویی...جوری ک نه میتونم غذا درس کنم نه چیزی بخورم نه ظرفی بشورم.‌‌...هیچی همینجوری دراز میکشم همش و ب این فک میکنم ک مادر شدن چ سخته...

فرشته ی قشنگم ک الان تو دلمی خیلی دوست دارم با اینکه خیلی اذیتمممم ولی تا جایی ک بتونم برات قران و زیارت عاشورا و حدیث کسا و زیارت ال یاسین رو میخونم. بابای گلت هم هرشب دستش رو میزاره رو شکمم و قران میخونه...

اخ که من فدای این بابات بشم بهتدین عشق دنیاس..‌. همه ی کارهای خونه و بیرون رو انجام میده و غر زدن های من رو هم تحمل میکنه واقعا بهتدین هدیه ی خدا ب من عشقمه ک همیشه کنارمه تو هر شرایطی...

خداروشکر میکنم بخاطر داشتن عشقم و ثمره ی عشقم خداحفظتون کنه برام ان شاءالله😘

پسندها (13)

نظرات (9)

مامان صدرامامان صدرا
3 شهریور 98 11:38
 بسلامتی این روزها هم میگذره 🤗🌹❤
سارابانو
پاسخ
ممنون عزیزم😘 وای ک چقدررر سخت میگذره...

3 شهریور 98 12:05
عزیزدلم ان شاءالله همیشه سلامت باشید 🌼🌼

 
سارابانو
پاسخ
ممنون گلم😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
3 شهریور 98 13:07
انشالله همیشه سلامت باشین مامان آینده😍
سارابانو
پاسخ
ممنونم بهاره جون

3 شهریور 98 14:06
وقتی کوچولوتون به دنیا بیاد و یه نگاه بهش بندازین مطمئن باشین همه ی این سختیا رو فراموش می کنین.
مخصوصا وقتی که انشاالله بتونه راه بره و تاتی تاتی کنه و مجبور باشین دنبالش راه برین که مواظبش باشین دلتون واسه ی این روزاتون تنگ بشه❤❤😍😍😘😘😄😄
 
سارابانو
پاسخ
چه صحنه های جالبی رو گفتین بهش فکر نکرده بودم😅 وای عزیزم کی بشه اون روزای قشنگ برسن😍ممنون از یادواری همچین روزایی
千.𝓏千.𝓏
3 شهریور 98 17:09
انشاالله همه چیز درست میشه .😘😊
سارابانو
پاسخ
ممنون گلم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 شهریور 98 21:25
ان شاءالله این روزهاهم به خوبی وخوشی بگذرن..♥️♥️
وکوچولوتون به سلامتی بیاد بغلتون😍😍
سارابانو
پاسخ
ممنونم گل دختر😘
مامان و بابامامان و بابا
3 شهریور 98 21:37
بسلامتی..😍 منتظرم پنجمینش هستیم..جهادزن هم به این کارهاست دیگه بهترازشمشیرزدن درگرماست
سارابانو
پاسخ
سلامت باشین. ممنون
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 شهریور 98 22:26
انشاالله بچه تون سالم به دنیا بیاد سارا خانوم. من وبلاگ شما رو دنبال کردم.
سارابانو
پاسخ
ان شاءالله. ممنونم عزیزم😘
نرگسنرگس
3 شهریور 98 23:37
انشالله این روزهاتون به سلامتی بگذره و نی نی خوشگل بیاد تو بغلتون ...😚
سارابانو
پاسخ
ان شاءالله. 😘مرسی عزیزم