سارابانوسارابانو، تا این لحظه: 28 سال و 6 روز سن داره
همسرمهمسرم، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سالروز عقد و مال هم شدنمون😍سالروز عقد و مال هم شدنمون😍، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره

♡بوی بهشت♡

ساراخانوم،فارغ التحصیل روانشناسی،مامان یه فرشته ی الهی

انتظار...

1397/10/3 12:59
نویسنده : سارابانو
298 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سلام من به تو عزیزدلم...

به تویی که هنوز تو بغل خدایی

چند وقتی هست که دارم به سه تایی شدن خانوادمون فکر میکنم...

هم فکر میکنم و هم تلاش برای اینکه آمادگی مادرشدن رو داشته باشم

راستش یکم میترسم مسئولیت سختیه با وجود مشکلات زندگی...

ولی من تصمیم خودم رو گرفتم

میخام مادر بشم و همه ی سختی هاش رو به جون میخرم با توکل و امید به خدا

خدای مهربونی که میدونم حواسش به من و همسرمهربونم هست و وقتی تو بیای ما رو هم پیش خدا عزیزتر میکنی😊
 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 دی 97 7:19
انشالله که نی نی زود زود میاد پیش تون. گل
سارابانو
پاسخ
سلام خیلی ممنون از دعای قشنگتون❤ خدا بچه های گلتون رو براتون نگه داره
مامانی زهرامامانی زهرا
19 دی 97 11:47
الهی به زودی زور این حس عالی رو تجربه کنیمحبت
 
سارابانو
پاسخ
ممنونم عزیزمگل